مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-24سياسي

«آینده نزدیک» با گفت وگو ساخته می شود/ «آینده نزدیک» ما رو به پیشرفت است


رییس مرکز نظام سازی ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می گوید: نقطه تحول، آن جایی است که از رویه ی خودمان ناامید شویم و آن موقع است که دست به تغییر می زنیم.

- رییس مرکز نظام سازی ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره): آینده نزدیک با گفت وگو ساخته می شود/ آینده نزدیک ما رو به پیشرفت است رییس مرکز نظام سازی ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می گوید: نقطه تحول، آن جایی است که از رویه ی خودمان ناامید شویم و آن موقع است که دست به تغییر می زنیم.

امروز در این نقطه ایستاده ایم پس آینده نزدیک ما رو به پیشرفت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رسول علی بابایی ، دانش آموخته سطح سه حوزه علمیه، رییس مرکز نظام سازی ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کارشناس مطالعات راهبردی پیشرفت و مسئول مدرسه پیشرفت، در برنامه تلویزیونی عصر پیشرفت که توسط ستاد پیشرفت جامع منطقه ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه شده است، به سؤال هایی مانند این که چرا آینده نزدیک ایران به عنوان محور گفت وگوها انتخاب شد؟ برنامه ریزی در این مقوله چقدر اهمیت دارد؟ و چرا در برنامه آینده نزدیک از کارشناسان جوان دعوت به همکاری شده است؟ پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آینده نزدیک» با گفت وگو ساخته می شود/ «آینده نزدیک» ما رو به پیشرفت است

«آینده نزدیک» با گفت وگو ساخته می شود/ «آینده نزدیک» ما رو به پیشرفت است