مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-27سياسي

طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی را در جاده مرگ قرار داد


امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه اسراییل نفس های آخر خود را می کشد گفت: این غده سرطانی به مرگ خود نزدیک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه نماز جمعه با اشاره به اینکه امروزه یکی از مصادیق بزرگ تقوا اتحاد داخلی و مخالفت با دشمنان خارجی است گفت: خداوند متعال در سوره فرقان خطاب به پیامبر(ص) می فرماید با استعانت از قرآن با دشمنانتان مقابله کنید.

وی با اشاره رشادت ها و مقاومت دلیرانه رزمندگان و مردم درهشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ترویج فرهنگ مقاومت امروز باعث شده نوجوانان فلسطینی در مقابل صهیونیست ها ایستادگی کنند و شجاعانه و باغیرت از سرزمین خود دفاع کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر ضرورت حفظ بصیرت عفت، عزت و کرامت انسانی توسط بانوان و تأسی به حضرت زهرا(س) ازبرخی مسؤولین که با بهانه های مختلف از جمله اغتشاشات در جامعه نسبت به رعایت قوانین عفاف و حجاب کوتاهی می کنند انتقاد کرد و گفت: همانطوری که متوجه شدیم علی رغم تلاش مجلس شورای اسلامی در حوزه حجاب و عفاف، قوانین دیگری برای شورای نگهبان ارسال شده که این موضوع خلاف قانون است.

وی ادامه داد: امروز نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان و فرهیختگان حوزوی را نسبت به ترویج اخلاق در جامعه توصیه می کنم، امیدوارم روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی را در جاده مرگ قرار داد

طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی را در جاده مرگ قرار داد