مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-19سياسي

طراحی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای و سامانه هوشمند رگولاتوری درخواست حمل بار


سامانه رگولاتوری درخواست حمل بار با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته در یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.

- سامانه رگولاتوری درخواست حمل بار با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته در یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.

علی اکبر کرمی، بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت که از حدود 7 سال پیش کار خود را آغاز  کرده و در حوزه زیرساخت سامانه های حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت دارد، در سه سطح محصول تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از این سطوح، سطح ملی و قراردادی است که با معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان راهداری برای توسعه سامانه رگولاتوری حمل و نقل جاده ای داریم.

کرمی افزود: سطح دوم فعالیت این مجموعه در حوزه پایانه های مجازی و راه اندازی سیستم های اعلان بار و نوبت دهی هوشمند در سراسر کشور است.

سطح سوم فعالیت ما نیز سامانه های لجستیکی صنایع است؛ از زمانی که یک کالا توسط صنایعی مانند صنایع پتروشیمی، فولاد، معادن و صنایع غذایی به فروش می رسد تا زمانی که کالا تحویل داده می شود، فرایند لجستیک آن ها در سامانه رگولاتوری درخواست حمل بار انجام می شود.

وی در خصوص اهداف سامانه مدیریت لجستیک ویژه صنایع و صاحبان بار، اظهار کرد: ایجاد بستر ارگانیکی صنعت لجستیک، بالا بردن بهره وری ناوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای و سامانه هوشمند رگولاتوری درخواست حمل بار

طراحی سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای و سامانه هوشمند رگولاتوری درخواست حمل بار