مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-18فرهنگي

داریوش مهرجویی: تکذیب اش کنید!


همچنان برای مان نوشتن از قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر همسرش ناباورانه است و باور نداریم در شامگاه شوم 22 مهر ماه حوالی 40 روز قبل خبرش را منتشر کردیم وهمچنان ناباورانه منتظریم داریوش مهرجویی با همان لحن همیشگی اش زنگ بزند و بگوید این خبرها را چه .

- همچنان برای مان نوشتن از قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر همسرش ناباورانه است و باور نداریم در شامگاه شوم 22 مهر ماه حوالی 40 روز قبل خبرش را منتشر کردیم وهمچنان ناباورانه منتظریم داریوش مهرجویی با همان لحن همیشگی اش زنگ بزند و بگوید این خبرها را چه کسی منتشر کرده؟ از طرف من تکذیب اش کنید! داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینمای ایران در بیش از 20 سالی که از تاسیس خبرگزاری ایسنا گذشته است، به بهانه های مختلف درخواست های ما را برای مصاحبه می پذیرفت.

و حالا که 40 روز از درگذشت اش گذشته است، بخشی از آن مصاحبه ها را مرور می کنیم.

مهرجویی یک بار برای نمایش فیلم بمانی (درباره خودسوزی دختران در ایلام) به همراه تهمینه میلانی و محمد نیک بین به ایسنا آمد و چند سال بعدترش هم در نشست کارگردان سرشناس سینمای ایران با حضور بهمن فرمان آرا، ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی و.

به درخواست ما جواب مثبت داد، نشستی که به درخواست حاضران در آرشیومان باقی ماند و هیچ وقت منتشر نشد و به رسم اخلاق حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش مهرجویی: تکذیب اش کنید!

داریوش مهرجویی: تکذیب اش کنید!