مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 00:502023-10-25اجتماعي

از خبری که مثل بمب در پادگان پیچید تا جدایی سربازان دوقلو بعد از 22 سال


3 ماه خدمت سربازی کاهش یافت؛ این بهانه ای شد تا به جمع سربازان برویم و آنها از حس و حال شان بعد این مصوبه بگویند.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس - مریم عرب انصاری: شانه به شانه در کنار همدیگر روی صندلی های سالن همایش هتل ارم نشسته اند؛ از شهرها و قومیت های مختلف هستند؛ یکی کُرد، دیگری ترک، آن یکی شمالی، دیگری لُر؛ اما آنچه همه آنها را کنار هم جمع کرده است خدمت زیر پرچم و برای کشور و آن هم  ایران است.

اینها سربازان وطن، جوانان بی ادعا و بی تکلف؛ همان نگهبانان همیشه بیدار وطن هستند که در لباس سربازی در گرما و سرما و باد و باران از بالای برجک و کنار سیم خاردار گرفته تا وسط چهارراه و خیابان و ادارات مشغول خدمت و پست و نگهبانی اند.

ساعت ها ایستاده و پست می دهند تا نکند نامردی شیشه آرامش مردم را تَرَک بیندازد، سارقی اندوخته مردم را به غارت ببرد یا قاچاقچی موادمخدر رویای جوانی را نابود کند؛ اینها جوانان رعنای این مرز و بوم هستند که 2 سال از بهترین روزهای زندگی را برای خدمت به این مرز و بوم فدا کرده و در کسوت سربازی به مردم خدمت می کنند.

 و حالا در جشنواره جوان سرباز که توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تدارک دیده شده، کنار هم جمع شده اند؛ آن هم از یگان های مختلف از پلیس راهور و  یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر گرفته تا دژبان و پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خبری که مثل بمب در پادگان پیچید تا جدایی سربازان دوقلو بعد از 22 سال

از خبری که مثل بمب در پادگان پیچید تا جدایی سربازان دوقلو بعد از 22 سال