مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-13اقتصادي

حفاری تونل مترو اسلامشهر تا دی ماه تمام می شود


مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه حفاری تونل مترو اسلامشهر در 2 بخش اجرا می شود گفت: بخش اول به صورت دستی حفاری می شود و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا دی ماه تکمیل می شود و قطعه دوم به صورت مکانیزه با 97 درصد پیشرفت تا 28 آبان تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا قاسمی رییس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر، عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون برای حفاری تونل مترو در حدود 1300 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری اسلامشهر و 200 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و 100 میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت هزینه شده است.

وی افزود: برای تکمیل عملیات عمرانی و اجرای عملیات روسازی و ریل گذاری و همچنین نصب تجهیزات و برق مکانیکی خط مترو هم به همین میزان اعتبار نیاز داریم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه در دهه 70 طرح مطالعاتی امتداد خطوط شبکه متروی تهران به شهرهای اقماری دیده شده بود، تأکید کرد: این مطالعات دوباره در اوایل دهه 80 در جلسه شورای عالی ترافیک مطرح شد که در آنجا پیشنهاد کردند تا برای شهرهای اقماری مطالعات جدیدی انجام شود و اواخر دهه 80 مطالعات مربوط به این بازنگری صورت گرفت که براساس آن مشخص شد روزانه از کریدور اسلامشهر 120 هزار نفر در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری تونل مترو اسلامشهر تا دی ماه تمام می شود

حفاری تونل مترو اسلامشهر تا دی ماه تمام می شود