مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:012023-11-19سياسي

سردار سلیمانی: جبهه رسانه ای مردم پایه برای دفاع از فلسطین در جهان شکل گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز یکشنبه 28 آبان ماه در مراسم میثاق 2 هزار نفر از بسیجیان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) در مرقد امام راحل اظهار کرد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است و وحشی گری ها، تخریب ها و به شهادت رساندن مظلومان روند فروپاشی این رژیم کودک کش را تسریع کرده و این مسائل نمی تواند این روند را متوقف یا حتی کُند کند.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیمی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و این بهانه ای شد تا آن ها تمام ظرفیت و توانایی خود را علیه مردم غزه بکار گیرند؛ اما مقاومت مردم غزه و پایمردی آن ها شکست دیگری را برای رژیم صهیونیستی رقم زد؛ زیرا دشمنان تصور می کردند که این حملات و وحشی گری ها کمر مقا مت را سست می کند، اما همه شاهدند که مقاومت به صورت مستحکم و غیرقابل تصور در برابر این وحشیگری ها ایستاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این مقاومت مردم غزه پیامی گسترده در سطح جهان شد به نحوی که افراد کنجکاو از ادیان مختلف می پرسند که این مقاومت در چه فرهنگی ریشه دارد.

در واقع مقاومت مردم غزه وسیله ای برای آشنایی پیروان دیگر ادیان با اسلام و فرهنگ مقاومت شد؛ مقاومتی که از ملت بزرگ ایران و و رهبری انقلاب اسلامی به جهان صادر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: جبهه رسانه ای مردم پایه برای دفاع از فلسطین در جهان شکل گرفته است

سردار سلیمانی: جبهه رسانه ای مردم پایه برای دفاع از فلسطین در جهان شکل گرفته است