مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20پزشكي

ضرورت به کارگیری مددکاران در کنار مشاوران


در نشست ملی جایگاه مددکاری اجتماعی در نظام مشاوره و سلامت دانشجویان که به همت انجمن علمی، دانشجویی مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد بر ضرورت به کارگیری مددکاران اجتماعی در کنار مشاوران و روان شناسان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست با حضور سیامک طهماسبی- سرپرست اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ابراهیم نعیمی- مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دکتر مهدی وجدانی همت- مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه طباطبایی و جمعی از مدیران، روسای دانشکده ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

دکتر نعیمی که از طریق بستر مجازی در این نشست حضور پیدا کرد به بیان رویکرد دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پرداخت و در خصوص ضرورت به کارگیری مددکاران اجتماعی در کنار مشاوران و روان شناسان تاکید کرد.

در کشور با کمبود نیروی مددکار اجتماعی مواجه هستیم دکتر طهماسبی نیز در این نشست خاطرنشان کرد: ما در کشور با کمبود نیروی مددکار اجتماعی مواجه هستیم و برای بهبود ظرفیت ها، در حال ارتقای عدالت اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت به کارگیری مددکاران در کنار مشاوران

ضرورت به کارگیری مددکاران در کنار مشاوران