مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-01سياسي

نویسنده آباده ای که نوشته های وی منبع بسیاری از مقالات علمی جهان شده است


زهرا ترابی نویسنده توانای شهر آباده است که کتاب های وی در بسیاری از کشورهای دنیا به چاپ رسیده است، دو کتاب این نویسنده توانا به 8 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و نوشته های وی بارها به عنوان منبع مقالات علمی مورد استفاده قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، کتاب دریچه ای به سوی آگاهی است، کتاب ها به افراد کمک می کنند تا با دید بازتر و اگاهی بیشتر به مسائل نگاه کنند.

نویسنده می تواند با اشتراک ایده ها و دیدگاه ها و نتایج مطالعاتش، سهمی در تغییرات اجتماعی و فرهنگی داشته باشد و این تغییرات می تواند اثرات گسترده ای در جوامع داشته و به توسعه، پیشرفت و خودآگاهی انسان ها کمک کند.

  زهرا ترابی یکی از نویسنده های توانای شهر آباده می باشد که چندین کتاب بین المللی به چاپ رسانده است و دو کتاب وی نیز به 8 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

این نویسنده توانا در گفتگو با خبرگزاری فارس در ابتدا به معرفی خود پرداخت و گفت:زهرا ترابی هستم، استاد دانشگاه و دکترای مدیریت بازرگانی، چندین کتاب در اروپا به چاپ رسوندم که دو کتاب به 8 زبان  زنده دنیا ( آلمانی، فرانسه، پرتغالی، ایتالیایی و .

) ترجمه شده و به صورت چاپی و دیجیتال در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده آباده ای که نوشته های وی منبع بسیاری از مقالات علمی جهان شده است

نویسنده آباده ای که نوشته های وی منبع بسیاری از مقالات علمی جهان شده است