مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-20سياسي

آینده کشور به دانایی گره خورده است


رییس اداره کتابخانه های عمومی بافق، آینده کشور را گره خورده با دانایی خواند و گفت: لازمه دانایی و دانستن «کتاب خواندن» است لذا باید جامعه را به مطالعه بیشتر سوق دهیم.

- ایسنا/یزد رییس اداره کتابخانه های عمومی بافق، آینده کشور را گره خورده با دانایی خواند و گفت: لازمه دانایی و دانستن کتاب خواندن است لذا باید جامعه را به مطالعه بیشتر سوق دهیم.

الهام آقایی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، اظهار کرد: کتابخانه، یکی از قدیمی ترین نهادهایی است که بشر در مسیر تمدن بنیان کرده است و امروز شاهد فعالیت انواع مختلف کتابخانه ها اعم تخصصی و عمومی هستیم.

وی شعار امسال هفته کتاب را آینده خواندنی است ذکر کرد و گفت: این انتخاب خوب، اشاره غیرمستقیمی به این دارد که آینده کشور به دانایی گره خورده است و لازمه دانستن هم کتاب خواندن است پس باید تلاش کنیم تا در جامعه ی هدف خود به گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب اهمیت داده شود و بتوانیم در جامعه تاثیرگذار باشیم.

آقایی خاطرنشان کرد: بافق هم اکنون با چهار باب کتابخانه در شهرستان که از این تعداد سه کتابخانه در مرکز شهرستان و یک باب کتابخانه روستایی در بخش مبارکه است، از 100 هزار جلد کتاب و چهار هزار و 600 نفر عضو فعال برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده کشور به دانایی گره خورده است

آینده کشور به دانایی گره خورده است