مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-23سياسي

ایجاد قرارگاه سند دانشگاه اسلامی در نهاد نمایندگی رهبری


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید قرارگاه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهل و هشتمین همایش سراسری مسؤولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که در مشهد مقدس برگزار شد، با تسلیت مصائب مردم فلسطین در جنگ غزه اظهار کرد: البته لازم است پیروزی جریان مقاومت در این نبرد را تبریک بگوییم چراکه یکی از آثار این پیروزی، جهانی سازی جریان مقاومت است، مردم بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی به خیابان ها آمده اند و شعار دفاع از مقاومت را سر می دهند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه مأموریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها چیست؟ گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری باید به مرجعیت فکری و معنوی توجه داشته باشد.

البته مرجعیت دارای مراتب مختلف است، در مسیر مرجعیت فکری تمام اساتید معارف باید مرجع فکری در دانشگاه ها باشند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره وظایف این شورا افزود: قلمرو فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی علم، فناوری، فرهنگ و اجتماعی است، در شورا چهار ستاد علم و فناوری، فرهنگی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه سند دانشگاه اسلامی در نهاد نمایندگی رهبری

ایجاد قرارگاه سند دانشگاه اسلامی در نهاد نمایندگی رهبری