مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-17سياسي

شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است


امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است، گفت: با این جنایت ها و خوردن خون مظلومان ریشه این رژیم غاصب برچیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، امام جمعه شهرضا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: علم و دانش، جهاد مبارزه با دشمن و کار و تلاش اساس یک جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی فلسطین است و جنایت های رژیم صهیونیستی است، افزود: رژیم صهیونیستی جنایاتی می کند که هیچ کدام از جنایت کاران تاریخ این کار را نکرده اند و این رژیم روی تمام جنایت کاران تاریخ را سفید کرده است.

  صالح تصریح کرد: اگر فرعون در یک مقطع زمانی فقط کودکان را می کشت اما امروز رژیم صهیونیستی کودک، مادر و پدر، همه را با هم می کشد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است، گفت: با این جنایت ها و ریختن خون مظلومان ریشه این رژیم غاصب برچیده می شود.

وی با بیان اینکه مدیران مشغول تلاش و کوشش هستند، عنوان کرد: باید از این تلاش ها قدردانی کنیم و نگذاریم این تلاش ها نادیده گرفته شود چرا که دشمن به دنبال سیاه نمایی است صالح با بیان اینکه در کارهای زیربنایی کشور کارهای اساسی شده است، بیان کرد: در آستانه انتخابات دشمن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است

شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است