مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-07سياسي

دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری تبریز آغاز به کار کرد


پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تشکیل دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری، اولین جلسه این دبیرخانه با حضور هیئت رییسه و سه عضو ناظر دبیرخانه برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تشکیل دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری، اولین جلسه این دبیرخانه با حضور هیئت رییسه و سه عضو ناظر دبیرخانه برگزار شد.

اولین جلسه دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری تبریز با حضور یعقوب هوشیار رییس دبیرخانه، اعضای هیأت رییسه دبیرخانه و سه عضو ناظر شورای اسلامی شهر برگزار شد.

یعقوب هوشیار، سه شنبه، 16 آبان ماه، در اولین جلسه دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری تبریز اظهار کرد: یکی از شاخص های توسعه شهری، توسعه ارتباطات و حضور شهرها در مجامع مختلف است که ظرفیت های شهرهای مختلف در این جلسات به اشتراک گذاشته می شود.

وی افزود: موضوع خواهرخواندگی شهرها امری فرهنگی بوده که مورد غفلت واقع شده است.

هوشیار با بیان اینکه خواهرخواندگی شهرها در نامه نگاری خلاصه شده خاطرنشان کرد: باید فراتر از این موضوع و با رعایت چارچوب هایی روابط خود را توسعه دهیم.

وی اضافه کرد: باید تدبیری برای برگزاری هفته های فرهنگی در طول سال اندیشیده و دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری مزایا و معایب این کار را ارزیابی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری تبریز آغاز به کار کرد

دبیرخانه توسعه دیپلماسی شهری تبریز آغاز به کار کرد