مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-20بين الملل

عفو بین الملل گوشه ای از جنایت های جنگی اسراییل را مستند کرد


عفو بین الملل گوشه ای از جنایت های جنگی اسراییل را مستند کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان عفو بین الملل در یک گزارش تحقیقی به مستندسازی جنایت های جنگی رژیم اسراییل در جریان عملیات های نظامی اخیر این رژیم در غزه پرداخته است.

این نهاد حقوق بشری در گزارش خود که امروز 20 نوامبر منتشر شد تصریح کرده است: نیروهای اسراییلی یک بار دیگر بی تفاوتی خود به تلفات فاجعه بار غیرنظامیان در جریان بمباران های بی امان و مستمر در نوار غزه اشغالی را آشکار ساخته اند.

عفو بین الملل اعلام کرده به عنوان نمونه به انجام تحقیقات در دو مورد از عملیات های اسراییل پرداخته که در جریان آن 46 غیرنظامی از جمله 20 کودک جان باخته اند.

مسن ترین قربانی زنی 80 ساله و خردسال ترین آن کودکی سه ماه بوده است.

این حملات روزهای 19 و 20 اکتبر رخ داده اند.

نخستین حمله مربوط به بمباران ساختمان یک کلیسا در شهر غزه بود که در آن زمان به پناهگاه صدها نفر از غیرنظامیان تبدیل شده بود و دومی حمله به یک منزل مسکونی در اردوگاه آوارگان النصیرات در مرکز غزه.

  حملات کور: مصداق جنایت جنگی عفو بین الملل نوشته تحقیقات مفصل این سازمان درباره این دو رویداد مشخص کرده که بمباران این ساختمانها حملات کور یا حملات مستقیم به اشخاص یا اهداف غیرنظامی بوده اند و بایستی به عنوان جرائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل گوشه ای از جنایت های جنگی اسراییل را مستند کرد

عفو بین الملل گوشه ای از جنایت های جنگی اسراییل را مستند کرد