مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-07پزشكي

بهبود روند توزیع شیر خشک در بوشهر


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در یک هفته اخیر روند توزیع شیر خشک نوزادان در داروخانه های این استان بهبود یافته است.

- ایسنا/بوشهر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در یک هفته اخیر روند توزیع شیر خشک نوزادان در داروخانه های این استان بهبود یافته است.

یحیی رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در ماه های اخیر به دلایل مختلفی توزیع شیر خشک در سطح کشور و همچنین در استان بوشهر با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین سازمان غذا و دارو تا حدودی این مشکلات مرتفع شده است.

وی افزود: با افزایش ظرفیت تولید داخل و اقدام به واردات از چندین کشور معتبر اروپایی انتظار می رود این روند در هفته های آینده وضعیت بهتری را تجربه کند و به تدریج توزیع شیر خشک در سطح داروخانه ها به تعادل برسد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: والدین جهت دریافت شیر خشک با ارائه کد ملی و تاریخ تولد نوزاد جهت دریافت شیر خشک به داروخانه ها مراجعه کنند و با رعایت دریافت سهمیه، مسئولان امر را در مدیریت این کالا یاری کنند.

وی با اشاره به سوء استفاده های احتمالی جهت دریافت شیر خشک توسط افراد غیرمسئول گفت: والدین از در اختیار قرار دادن کد ملی و تاریخ تولد نوزاد خود به اشخاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود روند توزیع شیر خشک در بوشهر

بهبود روند توزیع شیر خشک در بوشهر