مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21پزشكي

راهکارهای جلوگیری از ورود سوسری ها به محل زندگی


مدیر گروه بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به راهکارهای جلوگیری از ورود سوسری ها به محل زندگی، گفت: ابتدا باید شرایط آب، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر گروه بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به راهکارهای جلوگیری از ورود سوسری ها به محل زندگی، گفت: ابتدا باید شرایط آب، غذا و سرپناه را برای آنها ناامن کنیم.

بهمن بنایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مبارزه با حشرات و جوندگان خانگی، اظهار کرد: گاهی شاهد حضور سوسک ها و یا جیرجیرک ها در محیط زندگی هستیم و این حشرات برای انسان ایجاد مزاحمت می کنند و از گذشته هم این مشکل وجود داشته است.

وی با بیان اینکه راه های مبارزه با این حشرات به منظور حفظ سلامت انسان مهم است، افزود: تعدادی از این حشرات سوسک ها و یا سوسری ها هستند که به علت نیاز خودشان به محل زندگی انسان ها ورود پیدا می کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت استان با اشاره به راه های ورود حشرات و جوندگان خانگی به محل زندگی، اظهار کرد: یکی از حشرات و جوندگان خانگی همان سوسک ها هستند که به عنوان سوسک حمام و فاضلاب روها از آنها نام برده می شود که امروزه شاهد 30 گونه از این حشرات و یا سوسک ها هستیم که در محیط زندگی انسان راه پیدا کردند و بیشترین راه های ورود آنها از طریق ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای جلوگیری از ورود سوسری ها به محل زندگی

راهکارهای جلوگیری از ورود سوسری ها به محل زندگی