مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-10سياسي

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهریار


پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران در مرحله شهرستانی در شهریار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله شهرستانی با حضور رییس سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران، اقشار مختلف بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین، امام جمعه، فرماندار شهریار و جمعی از مسئولان شهری صبح امروز در دانشگاه پیام نور شهریار آغاز شد.

سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهریار در مراسم افتتاح این رویداد اظهار کرد: بعد روحانی یکی از نیازهای زیستی بشر است و محتوا سازی در تعیین مسیر زندگی شخصی و اجتماعی نقش دارد.

  وی گفت: با رشد فناوری چالش هایی در جامعه ایجاد شده که افراد جامعه با استفاده از وسایل ارتباطی و رسانه ای تحت تاثیر قرار می گیرند و حس دیداری و شنیداری نیاز به کنترل دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار با اشاره به اینکه با تولید محتوا و اقدامی که سازمان فضای مجازی بسیج برداشته نهضت تولید محتوای مردمی راه اندازی شده تا استعداد و ظرفیت های مردمی شناخته شود ادامه داد: در حوزه محتوا سازی سرمایه گذاری باید انجام شود و این رویدادها مقدمه ای بر بهره مندی از استعدادها در تولید محتواها در سطح ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهریار

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهریار