مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-16اقتصادي

کمبود نقدینگی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با بازدید میدانی کلینیک کسب و کار از شهرک های صنعتی، مشکلات واحدهای تولیدی احصاء و عارضه یابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای راهبری کلینیک کسب و کار، اظهار کرد: هدف از ایجاد کلینیک های کسب و کار، استفاده از ظرفیت مشاوران برای عارضه یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است که این مشاوران در قالب بازدید از واحدهای تولیدی تلاش می کنند ضمن احصاء مشکلات، راهکارهای مناسبی برای رفع آن ارائه کنند.

وی افزود: این بازدیدها در قالب کلینیک های سیار و با هدف رفع موانع تولید و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال انجام می شود که کلیه هزینه های آن توسط شرکت شهرک های صنعتی پرداخت می شود.

علایی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، کلینیک کسب و کار از 102 واحد مستقر در 4 شهرک و ناحیه صنعتی استان بازدید میدانی داشته که پس از بررسی های میدانی و احصاء مشکلات موجود، مشخص شد که 80 درصد از علت راکد بودن این واحدها مربوط به کمبود نقدینگی و نیاز به تسهیلات بانکی و مابقی مربوط به موضوعاتی از قبیل؛ فرسودگی خطوط تولید، مواد اولیه، عدم امکان رقابت در بازار و یا مشکلات حقوقی آنان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نقدینگی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل است

کمبود نقدینگی از عمده مشکلات واحدهای صنعتی اردبیل است