مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-06بين الملل

تاکید رییس جمهوری مصر بر مخالفت قاطعانه با حذف مساله فلسطین


رییس جمهوری مصر ضمن تاکید بر اینکه تلاش های قاهره برای هماهنگی امدادرسانی انسانی بین المللی به نوار غزه جایگزینی بر لزوم برقراری آتش بس فوری نیست، - رییس جمهوری مصر ضمن تاکید بر اینکه تلاش های قاهره برای هماهنگی امدادرسانی انسانی بین المللی به نوار غزه جایگزینی بر لزوم برقراری آتش بس فوری نیست، اعلام کرد، مصر قاطعانه با حذف مساله فلسطین مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، احمد فهمی، سخنگوی رسمی نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری در تماس تلفنی که از سوی اورزولا فون در لاین، رییس کمیساریای اروپا برقرار شد، تحولات تشدید نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را بررسی کرد و تلاش های جاری را برای ورود بیشترین مقدار کمک های انسانی به همه مردم غزه در سایه وضعیت انسانی نابسامان این باریکه متذکر شد.

فون درلاین هم از نقش رهبری مصر در حمایت از مردم غزه در این شرایط دشوار و تسهیل خروج تعداد زیادی از اتباع خارجی در نوار غزه قدردانی کرد.

السیسی در این گفت وگو تاکید کرد، تلاش های بی وقفه قاهره برای هماهنگی امدادرسانی انسانی بین المللی جایگزینی برای برقراری آتش بس فوری نیست.

وی بر مسؤولیت سیاسی و اخلاقی جامعه جهانی در اقدام جدی و فعال در حفاظت از مردم بی دفاع غزه، توقف سیاست های کشتار جمعی و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهوری مصر بر مخالفت قاطعانه با حذف مساله فلسطین

تاکید رییس جمهوری مصر بر مخالفت قاطعانه با حذف مساله فلسطین