مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-31بين الملل

جنایات صهیونیست ها خواب را از چشمان ملت های دنیا ربوده


صحنه های دردناک جنایات وقیحانه صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع فلسطین، خواب را از چشمان ملت های دنیا ربوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصیب نظری رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز در نشست علنی شورا اظهار کرد: تاکنون بیش از 3 هزار کودک در حملات صهیونیست ها به غزه جان خود را از دست داده اند و این رژیم کودک کش بدنبال قدرت نمایی در برابر مردمی مظلوم و تحت محاصره است.

به گفته وی، رژیم منحوس صهیونیستی در حال نسل کشی مردم فلسطین برای جبران شکست سختی است که در جریان عملیات طوفان الاقصی به آنها تحمیل شد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه مردم آزاده جهان از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین اندوهگین هستند، افزود: انصافاً همه انسان آزاده ای در اقصی نقاط جهان و حتی ما مردم بندرعباس گاهاً شب ها وقتی این صحنه ها را می بینیم خواب بر ما سخت می شود.

نظری تصریح کرد: امیدواریم دعای امن یجیب ما مستجاب شود و ظلم از سر مردم غزه و فلسطین کوتاه شود و آن سرزمین اصلی که متعلق به خود فلسطینی ها است برسد و تمام مردم دنیا به خصوص مسلمانان متحد شوند و حول محور قبله اول مسلمین و نجات مردم مظلوم هر جا ندای مسلمان مظلومی شنیده شد به یاری آن بشتابند چرا که این تفرق دولت های اسلامی و عربی در موضوعات سیاسی و درد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات صهیونیست ها خواب را از چشمان ملت های دنیا ربوده

جنایات صهیونیست ها خواب را از چشمان ملت های دنیا ربوده