مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-29سياسي

هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی تشکیل شد


هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان شمالی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز در جلسه ای با حضور استاندار خراسان شمالی هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان شمالی صادر شد.

در این نشست اعضای هیئت استانی بررسی تبلیغات به این شرح اعلام شد که استاندار و یا نماینده تام الاختیار استاندار رییس هیئت بررسی تبلیغات انتخابات و دبیر ستاد انتخابات دو نفر از اعضای شورای اسلامی استان، دادستان مرکز استان، مدیرکل صداوسیما، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیرکل ارتباطات و فناوری استان می باشند.

در این جلسه استاندار خراسان شمالی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در این هیئت معرفی کرد.

محمدرضا حسین نژاد در این جلسه روند انتخابات و شور و شوق موجود را روندی درست توصیف و اظهارکرد: مجریان انتخابات هر کدام مثل سایر مردم یک رأی دارند و در روند انتخابات نقشی جز حراست از سلامت انتخابات و حفاظت از آرای مردم ندارند.

وی نسبت به اینکه ممکن است برخی نامزدها در دستگاه های دولتی نفوذ داشته باشند و از این نفوذ در تبلیغات سو استفاده کنند هشدار داد و گفت: کارمندان دولتی اگر مایل به حضور در تبلیغات برای نامز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی تشکیل شد

هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان شمالی تشکیل شد