مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-25فرهنگي

صدتا از دغدغه های مردم «بی زحمت» بیان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «بی زحمت» عنوان یکی از برنامه های این شبکه رادیویی است که با نگاهی طنز به بیان دغدغه های مردم در موضوعات مختلف فرهنگی، - صدمین برنامه طنز بی زحمت امروز با هدف بیان مشکل ها و دغدغه های مردم راهی آنتن رادیو صبا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  بی زحمت عنوان یکی از برنامه های این شبکه رادیویی است که با نگاهی طنز به بیان دغدغه های مردم در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی می پردازد.

امروز سه شنبه دوم آبان صدمین قسمت این برنامه راهی آنتن می شود، به همین بهانه گفتگویی داریم با امیر بیشه تهیه و بازیگر این برنامه.

بیشه درباره این برنامه بیان کرد: بی زحمت یک برنامه طنز است که با حضور سه شخصیت ثابت به بیان مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی می پردازد.

مرحمت بی زحمت که نماینده برخی مسئولان ناکارآمد است.

هر اتفاقی که می افتد از آنجایی که او ناکارآمد و سودجو است هیچ وقت به جای خوبی ختم نمی شود، در کنار او راننده و مشاورش رحمت بازحمت به عنوان نماینده تمام جوانان تحصیل کرده و با استعداد کشور، با تحصیلات عالی به خاطر شرایطی که عامل آن همین بی زحمت است، رحمت در جایگاه راننده مسئول قرار گرفته است و اگر شرایط عادی و اصولی بود شاید جایگاه این دو عوض می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدتا از دغدغه های مردم «بی زحمت» بیان شد

صدتا از دغدغه های مردم «بی زحمت» بیان شد