مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-25اقتصادي

تنش آبی مرکز کهگیلویه وبویراحمد به همت آب و فاضلاب رفع می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج با وجود دارا بودن منابع گسترده آبی جزء نقاطی از استان است که با تنش آبی و گاهاً در برخی روزها با قطعی برنامه ریزی شده روبرو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امید صالحی گفت: بخش زیادی از مشکلات آب مرکز کهگیلویه و بویراحمد نه به واسطه کمبود منابع آبی که بخاطر عدم پیش بینی و ایجاد مخازن ذخیره آب متناسب با افزایش جمعیت به ویژه در حواشی شهر یاسوج و عدم توسعه خطوط انتقال و شبکه و البته فرسودگی ها حادث شده است که البته باید به واسطه این ایرادات و بایدهایی که نشده از مردم عذرخواهی کنیم.

وی گفت: وقتی آمدم به واسطه شناسایی همین مشکلات تصمیاتی اخذ و پروژه هایی مد نظر قرار گرفت که حداقل آغازگر مسیر خروج یاسوج از بن بست آبی باشد.

صالحی به بخشی از پروژه های در حال اجرا اشاره و بیان کرد: نشت گیری مخازن یاسوج و روستاهای اقماری، انتقال خط از چاه ترمینال قدیم تا مخزن تپه آب، پروژه خط انتقال چاه شماره یک مادوان، احداث مخزن و چاه برای مناطق گوشه و مزدک و.

، گندزایی و محصور سازی پروژه های آب بخشی از پروژه های ما با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه اصلاح و توسعه شبکه ها نیز در مناطق شاهد، گلستان ها، 45 متری شرف آباد و کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی مرکز کهگیلویه وبویراحمد به همت آب و فاضلاب رفع می شود

تنش آبی مرکز کهگیلویه وبویراحمد به همت آب و فاضلاب رفع می شود