مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-19اجتماعي

سامانه بارشی در راه قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا تا بعدازظهر روز سه شنبه استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که پیامد آن در برخی ساعات بارش باران، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا تا بعدازظهر روز سه شنبه استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که پیامد آن در برخی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال رعدوبرق خواهد بود.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد برای امروز 28 آبان ماه، وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار بوده و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: از فردا 29 آبان ماه، تا بعدازظهر سه شنبه 30 آبان ماه استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می گیرد که پیامد آن در برخی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال رعدوبرق خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: برای روز سه شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید را خواهیم داشت که با توجه به کاهش دما، در قلل احتمال برف هم وجود دارد.

وی بیان کرد: طی این مدت بارش ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان گاهی نسبتاً شدید می شود، به همین منظور هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی در راه قزوین

سامانه بارشی در راه قزوین