مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-06سياسي

آغاز به کار برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز به کار برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور و نقش آفرینی حداکثری در این زمینه خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حسین براتی در آیین معرفی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه حوزه فرهنگ و ارشاد در بخش های مختلف انجام وظیفه می کند و برنامه ها و ماموریت های خاص خود را دارد، اظهار کرد: در عرصه فرهنگ و هنر لازم است کار، فعالیت، رویداد، افق و برنامه تعریف شود.

وی با ذکر اینکه برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین آغاز به کار کرده و بر این اساس باید نقش آفرینی حداکثری داشته باشیم، افزود: در این زمینه با نگاه استاندار قزوین و امام جمعه قزوین جلساتی تشکیل شده که پیشنهاد خوبی هم در نظر گرفته شده و در صحن علنی شورای فرهنگ عمومی استان مطرح می شود.

در این راستا از ظرفیت های شهرستان ها به صورت اختصاصی در حوزه فرهنگ عمومی استفاده خواهد شد تا نگاه های توسعه ای و جدی در سند تحول تسری یابد و حوزه های مختلف فرهنگی، قرآنی، نمایش، تعزیه و انجمن های متفاوت در سطح استان تقویت شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های حوزه روستایی و ارزش افزوده دهیاری ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین

آغاز به کار برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین