مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-05اجتماعي

از ماجرایی ورود ویروس به دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی تا عزل مدیرعامل کلرپارس


مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: اخیرا یک ویروسی به دستگاه های اجرایی وارد شده بود ولی در سریع ترین زمان رفع آسیب شد و هیچ آسیبی وارد نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد بیگ، مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به تهدیدات نوین اشاره کرد و گفت: این تهدیدات نه به صورت طبیعی و نه به صورت مسلحانه است و کاملا انسان ساخت است و باعث و عامل این موضوغ علم روز می باشد.

وی با تاکید بر هوشمندسازی مدیریت استان گفت: جای این شرایط در استان خالی دیده می شد که از امسال این موضوع را شروع کردیم.

بیگ به موضوع آلودگی کلر پارس اشاره کرد و گفت: ما یکسال در کنار این شرکت بودیم زیرا پدافند غیرعامل مانع تولید نیست بلکه در کنار تولید قرار دارد؛ این مجموعه نیز یک نهاد حساس است.

وی ادامه داد: در بازدید سال گذشته یک بازدیدی از کارخانه کلرپارس انجام گرفت و یکسری مشکلات در آن دیده شد؛ یک سری الزامات در حوزه سایبری و امنیتی در آنجا وجود داشت.

مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: تیمی متشکل از نماینده سپاه عاشورا، مدیرکل اطلاعات استان و استانداری آذربایجان شرقی و سایر مراکز تشکیل یافت و یک چک لیستی ایجاد شد و مدیرعامل باید طبق 3 ماهه آینده، 80 درصد از مشکلات حل شود و بعد از سه ماه بالای 50 درصد این مشکلات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرایی ورود ویروس به دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی تا عزل مدیرعامل کلرپارس

از ماجرایی ورود ویروس به دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی تا عزل مدیرعامل کلرپارس