مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-25اقتصادي

37 درصد اشتغال کردستان در بخش صنعت، معدن و تجارت است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حال حاضر مجموعه صنعت، معدن و تجارت در 30 درصد تولید ناخالص استان نقش داشته و 37 درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.

- بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تسهیل و رفع موانع تولید پیش روی صنعت گران استان و نقش آفرینی هرچه بیشتر آنها در ایجاد اشتغال برای جوانان استان با تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی بستگی دارد.

به گفته وی، در حال حاضر مجموعه صنعت، معدن و تجارت در 30 درصد تولید ناخالص استان نقش داشته و 37 درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در فعالیت های اقتصادی که به صورت مستقیم در راستای خدمات رسانی به مردم است تدوین سند مدون از ظرفیت ها، فرصت ها و مشکلات استان برای توسعه بخش اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

خلیقی اذعان کرد: در راستای تحقق شعار که از سوی رهبری نام گذاری شده گام های موثری را برای توسعه و رشد تولید با حمایت از واحدهای فعال و احیای واحدهای راکد طی یکی دو سال اخیر برداشته ایم.

وی با بیان اینکه سازمان صمت استان طی 2 سال اخیر رتبه اول اشتغال در بین تمام دستگاه های اجرایی را کسب کرده است، عنوان کرد: تعهد اشتغالزایی سازمان در سال گذشته ایجاد 9 هزار و 800 شغل بود اما موفق اشتغالزایی برای 10 هزار و 500 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 درصد اشتغال کردستان در بخش صنعت، معدن و تجارت است

37 درصد اشتغال کردستان در بخش صنعت، معدن و تجارت است