مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-25اقتصادي

ممنوعیت واردات روغن غیرقانونی است


معاون صنایع عمومی وزارت صمت طی نامه ای اعلام کرده که ممنوعیت ترخیص روغن خام سویا و روغن خام آفتابگردان خلاف ضوابط و مقررات جاری کشور است.

- معاون صنایع عمومی وزارت صمت طی نامه ای اعلام کرده که ممنوعیت ترخیص روغن خام سویا و روغن خام آفتابگردان خلاف ضوابط و مقررات جاری کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی برادران - معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت- در نامه ای به علیرضا پیمان پاک -قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی و تنظیم بازار- با اشاره به اینکه روغن نباتی به عنوان یک کالای اساسی و استراتژیک دارای جایگاه بسیار مهم و حساس در کشور و حایز اهمیت برای رصد و پایش توسط این وزارتخانه است و در حال حاضر مواد اولیه مورد نیاز این صنعت با عنوان روغن خام توسط آن وزارتخانه تامین می شود، گفته که تولیدکنندگان این صنعت با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در زمان های مقرر نهایت همکاری را با دولت انجام دادند؛ به نحوی که با پیگیری صورت گرفته در دو مرحله در جهت رفاه مصرف کنندگان اقدام به کاهش قیمت خود کرده اند.

اما علی رغم همکاری های صورت گرفته، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی آن وزارتخانه طی نامه ای در میانه مهر ماه برای ترخیص روغن خام سویا و روغن خام آفتابگردان درخواست ممنوعیت ترخیص از گمرکات کشور بدون اعلام هیچگونه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات روغن غیرقانونی است

ممنوعیت واردات روغن غیرقانونی است