مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-30سياسي

برگزاری تمرین طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان


مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان از برگزاری موفق تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بر اساس سناریوی تدوین شده خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان از برگزاری موفق تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه بر اساس سناریوی تدوین شده خبر داد.

تمرین کامل طرح اضطراری امروز (دوشنبه، 8 خردادماه) در ساعت 8:45 صبح و با به صدا در آمدن آژیر وضعیت قرمز اضطراری از طرف برج مراقبت پرواز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

ابوذر ضیایی، مدیر کل فرودگاه های استان با اشاره به انجام دو سالانه این تمرین در کلیه فرودگاه های کشور، هدف از برگزاری آن را ارزیابی و افزایش توان عملیاتی سازمان ها در زمان بروز سوانح هوایی، نحوه مدیریت بحران در شرایط اضطراری، آشنایی سازمان ها و ارگان های ذیربط با مناطق عملیات پروازی و نحوه دسترسی به این مناطق و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در هنگام بروز سوانح و حوادث احتمالی عنوان کرد.

وی در ادامه به تشریح روند اجرای این تمرین پرداخت و افزود: براساس سناریوی طراحی شده، هواپیمای فرضی مسافربری MD-82 با 48 نفر سرنشین پس از اعلام وضعیت اضطراری در فرودگاه اصفهان به زمین نشسته و به دلیل نقص فنی از تاکسی وی مورد استفاده خارج و به خودروی حامل سوخت برخورد کرده و دچار انفجار و حریق می شود، که پس از آن واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمرین طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

برگزاری تمرین طرح اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان