مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-19اجتماعي

اهمیت تأثیر فرهنگ سازی صدا و سیما و مراکز دانش بنیان در کاهش تصادفات رانندگی


معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نقش فرهنگ سازی صدا و سیما و مراکز آموزشی و دانش بنیان در کاهش تصادفات و شدت آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

- ایسنا/اردبیل معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نقش فرهنگ سازی صدا و سیما و مراکز آموزشی و دانش بنیان در کاهش تصادفات و شدت آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کمال الدین میرجعفریان در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راههای استان که به مناسبت روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی برگزار شده بود، با بیان اینکه یکی از نقاط حساس و با اهمیت موضوع مقابله با تصادفات بحث فرهنگ سازی است، افزود: در این خصوص باید متولیان امر از جمله پلیس راه، نیروی انتظامی و راهداری علت و نوع تصادفات را مشخص کرده، موضوع آسیب شناسی شده و با تولید برنامه ها و محتوای اثربخش تلویزیونی بتوانیم موضوع تصادفات را بصورت ریشه ای حل و به مردم آگاهی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، وی به کارگیری شرکت های دانش بنیان را در موضوع تصادفات الزامی دانست و تصریح کرد: باید از ایده و فکر این شرکت ها در تولید خودرو و همچنین برنامه های آموزشی برای مهار تصادفات استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تأثیر فرهنگ سازی صدا و سیما و مراکز دانش بنیان در کاهش تصادفات رانندگی

اهمیت تأثیر فرهنگ سازی صدا و سیما و مراکز دانش بنیان در کاهش تصادفات رانندگی