مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:372023-11-13دانش

دانشگاه حریم مقدسی دارد/با مسائل اخلاقی به شدت برخورد می کنیم


نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر این که دانشگاه، حریم مقدسی دارد و باید از آن صیانت شود، - ایسنا/یزد نماینده وزیر و مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر این که دانشگاه، حریم مقدسی دارد و باید از آن صیانت شود، گفت: رعایت مسائل اخلاقی برای هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی بسیار مهم است و اگر با این مساله روبرو شود به دلیل صیانت از آبروی دانشگاهیان به طور جدی برخورد خواهد کرد.

سیدابراهیم حسینی در نشست با دانشگاهیان در دانشگاه یزد ضمن اشاره به بحث غزه و حملات رژیم سفاک صهیونیستی، گفت: اوضاع اسفباری بر مردم مظلوم غزه و فلسطین می گذرد و هر انسان باشرف و با فطرت سالم را متالم و آزرده خاطر می کند.

وی افزود: این که برخی می گویند اسراییل از خودش دفاع می کند، این سوال مطرح می شود که آیا اشغالگر و متجاوز هم حقی برای دفاع دارد؟ چرا که دفاع مشروع برای کسی است که مورد ظلم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کم کم وجدان بشر در حال بیدار شدن است و ما دولت های اسلامی در راستای دفاع از مردم مظلوم وظیفه داریم؛ هرچند که برخی کشورها خائنانه عمل کردند و ما امیدواریم در پناه مقاومت به نتیجه مطلوب برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه حریم مقدسی دارد/با مسائل اخلاقی به شدت برخورد می کنیم

دانشگاه حریم مقدسی دارد/با مسائل اخلاقی به شدت برخورد می کنیم