مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-12اقتصادي

عقب نشینی بلومبرگ از ادعای توافق پنهانی ایران و آمریکا در فروش نفت


در حالی که بلومبرگ در ماه آگوست، افزایش صادرات نفت ایران را ناشی از توافق پنهانی با آمریکا عنوان کرده بود، به تازگی در گزارش هایی از شبکه سازی تحریم ناپذیر ایران در چین و ناتوانی آمریکا در تحریم ایران پرده برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق گزارش موسسات ردیابی نفتکش ها از جمله کپلر، از دو سال گذشته تاکنون فروش نفت ایران به صورت نقطه ای از حدود روزانه 600 الی 700 هزار بشکه به بیش از 1.

8 میلیون بشکه افزایش یافته است و میانگین صادرات در سال 2023 حدود 1.

45 میلیون بشکه در روز بوده است.

رکوردشکنی فروش نفت ایران در شرایطی که تحریم ها همچنان پابرجاست، این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که آیا دولت بایدن در اجرای تحریم ها آسان گیری می کند یا دولت ایران توانسته تحریم های نفتی ایالات متحده را تا حدی بی اثر کند؟ خبرگزاری فارس پیش تر در گزارشی با عنوان صادرات نفت ایران با وجود اعمال 223 تحریم نفتی جدید 4 برابر شد به اقدامات دولت بایدن برای افزایش تحریم های جدید بر فروش نفت ایران پرداخته است اما در این گزارش به بررسی روایت خبرگزاری بلومبرگ از تاثیر توافق پنهان ایران و آمریکا می پردازیم.

* بلومبرگ: توافق نانوشته با آمریکا دلیل افزایش صادرات نفت ایران است در ماه آگوست سال جاری میلادی بلومبرگ برای اولین بار از یک توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی بلومبرگ از ادعای توافق پنهانی ایران و آمریکا در فروش نفت

عقب نشینی بلومبرگ از ادعای توافق پنهانی ایران و آمریکا در فروش نفت