مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-18بين الملل

ویدئوهای حمله به ساختمان کنگره آمریکا منتشر می شود


مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه از اقدام برای انتشار بیش از 44 هزار ساعت ویدئو از شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قرار است طبق توافق نمایندگان کنگره آمریکا و موافقت کاخ سفید فیلم های مربوط به شورش هواداران رییس جمهور سابق آمریکا در جریان نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در ساختمان کنگره در وب سایتی منتشر و در دسترس عموم شهروندان آمریکایی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی ، مایک جانسون ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و نماینده جمهوری خواه ایالت لوییزیانای آمریکا عنوان کرد، این اقدام در راستای حمایت از شفاف سازی و آشکار کردن حقیقت انجام می گیرد.

در سال 2020، هزاران نفر از حامیان دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا در واشنگتن تجمع کرده و وارد ساختمان کنگره شده بودند و سپس جلسه مشترک سنا و نمایندگان را مختل کردند.

معترضان ادعا می کردند که در جریان نتایج انتخابات آمریکا تقلب شده است.

از آن زمان دموکرات ها این شورش را شورش علیه دموکراسی آمریکا نامیده اند.

جانسون در شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرد: امروز ما اقدام به ارسال ویدئو در یک وب سایت عمومی خواهیم کرد و در کمترین زمان ممکن نزدیک به 40 هزار ساعت از اعتراضات را در یک وب سایت به اشتراک می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئوهای حمله به ساختمان کنگره آمریکا منتشر می شود

ویدئوهای حمله به ساختمان کنگره آمریکا منتشر می شود