مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-09دانش

هوش مصنوعی از شبیه سازی انسان نخبه دارای خلاقیت حل مسئله سخن می گوید


استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در طول تاریخ توسعه فناوری همواره نظرات متفاوتی ارائه شده است، گفت: باید توجه داشت که هوش مصنوعی از شبیه سازی یک انسان نخبه دارای خلاقیت و نوآوری معطوف به حل مسئله سخن می گوید.

- استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در طول تاریخ توسعه فناوری همواره نظرات متفاوتی ارائه شده است، گفت: باید توجه داشت که هوش مصنوعی از شبیه سازی یک انسان نخبه دارای خلاقیت و نوآوری معطوف به حل مسئله سخن می گوید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعیدرضا عاملی استاد دانشگاه تهران در نشست تخصصی هوش مصنوعی و خلاقیت های انسانی که در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد، با بیان اینکه فهم فناوری ها و پدیده های جدید نیازمند خرد ارتباطی است، خرد ارتباطی را محصول درگیر شدن با سوژه دانست و با تاکید بر اینکه در طول تاریخ فناوری، همواره دعوای فناورانه بوده است، اظهار کرد: از روز اول که گاو آهن اختراع شد تا ظهور صنعت چاپ، صنعت ریسندگی که منشأ انقلاب صنعتی بوده تا هوش مصنوعی یکسری افراد فناوری هراسی داشتند و یکسری عاشق فناوری شدند و عده ای هم با ظرفیت های بهینه، فناوری ها را پذیرفته اند.

عاملی با بیان اینکه برخی از فناوری ها دارای اهمیت بالا و نقطه عطف هستند، اظهار کرد: حکمرانی اسلامی ایرانی مولد نوعی از حکمرانی مبتنی بر ارزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی از شبیه سازی انسان نخبه دارای خلاقیت حل مسئله سخن می گوید

هوش مصنوعی از شبیه سازی انسان نخبه دارای خلاقیت حل مسئله سخن می گوید