مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-12اجتماعي

تحویل بیش از 200 کلاس درس به آموزش وپرورش زنجان تا پایان سال جاری


 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: برای سال 1402 حدود 230 کلاس درس را در صورت تامین مختصر اعتبارات تحویل خواهیم داد؛این پروژه ها در مناطق 14 گانه استان قرار داشته و تحولی عظیم در بحث نوسازی مدارس به شمار می رود.

- ایسنا/زنجان  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: برای سال 1402 حدود 230 کلاس درس را در صورت تامین مختصر اعتبارات تحویل خواهیم داد؛این پروژه ها در مناطق 14 گانه استان قرار داشته و تحولی عظیم در بحث نوسازی مدارس به شمار می رود.

حمیدرضا اسلامی شامگاه روز گذشته (20 آبان ماه) در آیین کلنگ زنی آموزشگاه 6 کلاسه شریف آباد ابهر با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، توانستیم 119 کلاس درس را در 14 منطقه استان به اداره کل آموزش وپرورش و نواحی آموزشی تحویل دهیم، عنوان کرد: از این مجموع سهم شهرستان ابهر 9 کلاس درس در قالب سه پروژه اعم از یک پروژه 6 کلاسه، یک پروژه دو کلاسه و یک پروژه یک کلاسه بود.

وی با توضیح اینکه دو پروژه آخر در مناطق صعب العبور، دورافتاده و محروم ابهر قرار دارد که اکثر دانش آموزان این مناطق سالیان سال در کانکس تحصیل می کردند، افزود: در ذیل طرح شهید پناهی در روستای برزابیل و کلنگرز در هفته بسیج دانش آموزی دو مدرسه افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 200 کلاس درس به آموزش وپرورش زنجان تا پایان سال جاری

تحویل بیش از 200 کلاس درس به آموزش وپرورش زنجان تا پایان سال جاری