مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-23اجتماعي

لزوم پیشگیری برای کاهش آبگرفتگی معابر خوزستان در بارندگی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به پیش بینی بارش نزولات آسمانی گفت: - استاندار خوزستان گفت: شهرداری و آبفا نیز باید نقاط مستعد آبگرفتگی در زمان بارندگی را روی نقشه داشته باشند و اقدامات فوری برای رفع این آبگرفتگی های احتمالی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به پیش بینی بارش نزولات آسمانی گفت: مدیران کل، فرمانداران و معاونان باید تلاش کنند تا در این مدت بارندگی ها هیچ نگرانی به مردم منتقل نشود و رحمت الهی که مردم  منتظرش هستند در خوزستان برای مردم مایه نگرانی نشود.

وی با تاکید بر شناسایی نقاط بحرانی، آسیب زا و بررسی آن ها توسط کارشناسان و متخصصان افزود: آب ناشی از بارندگی باید به سمت مناطق ریزگردها، مزارع، تالاب ها، آبخیزداری و آبخوان داری هدایت شود تا از این نعمت خدادادی برای سرسبزی استان خوزستان بهره کافی را ببریم.

حسینی محراب، سازمان آب و برق استان خوزستان را مسئول موضوع سیلاب ها دانست و تصریح کرد: سازمان آب و برق باید از رودخانه ها صیانت کند و ضمن شناسایی مناطق در معرض خطر روستا ها و زمین های کشاورزی با کمک فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیشگیری برای کاهش آبگرفتگی معابر خوزستان در بارندگی ها

لزوم پیشگیری برای کاهش آبگرفتگی معابر خوزستان در بارندگی ها