مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-20سياسي

فلسطینی ها در نبرد پیروز خواهند شد


فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمن به مقاومت مردم مظلوم و با ایمان فلسطین و اشتباهات خود باخته است و جهان در حال تغییر و اسلام در حال گسترش است، - گفت: فلسطینی ها در این نبرد پیروز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین همایش تخصصی حرفه ای سراسری حسابرسی مطهر که صبح امروز (دوشنبه) در مرکز همایش های نورالرضا(ع) برگزار شد، گفت: خداوند متعال به مساله انضباط مالی در قرآن اشاره و تاکید دارد اگر به یکدیگر قرض می دهید حتما آن را بنویسید؛ این اهمیت انضباط، شافیت و کتابت برای حفظ رابطه دقیق مالی در همه اجزای زندگی انسان را نشان می دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه هرگز هیچ موجود زیبا و سالمی بدون پایش و مراقبت سالم باقی نمی ماند، ادامه داد: یک گلستان سراسر از گل اگر دائما مراقبت، آبیاری و آفت زدایی نشود به مرور زمان به فساد گرایش پیدا می کند.

فرمانده کل سپاه افزود: کنترل های درونی، وجدان، باورها و ایمان انسان قوی ترین و مستحکم ترین ابزار کنترل انسان برای پیشگیری از معاصی و خطاها است و هیچ چیزی نمی تواند جایگزین باورها و اعتقادات درونی برای مصونیت داشتن از انواع معاصی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها در نبرد پیروز خواهند شد

فلسطینی ها در نبرد پیروز خواهند شد