مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-20اقتصادي

فوت 35 نفر در تصادفات جاده ای در تایباد


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماتداری تایباد گفت: در هشت ماهه امسال، متاسفانه 35 نفر در تصادفات جاده ای در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا قیاسی امروز در جلسه آموزشی دهیاران با حضور کارشناسان پلیس راه اظهار کرد: متاسفانه در هشت ماهه امسال، تعداد 35 نفر در تصادفات جاده ای در سطح شهرستان تایباد جان خود را از دست داده اند؛ درحالکیه که مجموع جانباختگان تصادفات در سال 1401، فقط 27 نفر بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی، تعداد 130 نفر در تصادفات مجروح شده اند که این آمار تصادفات منجر به مجروحیت، نسبت به پارسال 2 برابر افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تایباد ادامه داد: تردد روزانه 600 دستگاه کامیون به مقصد مرز دوغارون و 200 دستگاه خودروی باربری به مقصد معادن، جاده های شهری و روستایی این شهرستان را مستعد حوادث جاده ای و ترافیکی می کنند.

قیاسی بیان کرد: همچنین خطای انسانی، دوطرفه بودن اغلب مسیرها و کیفیت خودروها از دیگر عوامل و دلایل افزایش آمار جانباختگان و مجروحان در تصادفات است و در ایام برداشت زعفران، حجم تصادفات به بیشترین حالت خود می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 35 نفر در تصادفات جاده ای در تایباد

فوت 35 نفر در تصادفات جاده ای در تایباد