مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-19اجتماعي

انجام 130 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی استان همدان


130 پروژه محرومیت زدایی مانند مرمت و بازسازی مدارس، کمیته امداد و لایروبی قنوات و ساخت منازل کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری توسط بسیج سازندگی استان انجام شده است.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: 130 پروژه محرومیت زدایی مانند مرمت و بازسازی مدارس، کمیته امداد و لایروبی قنوات و ساخت منازل کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری توسط بسیج سازندگی استان انجام شده است.

سرهنگ سیدجواد حسینی یکشنبه 28 آبان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به نقش بسیجیان در زمان شیوع بیماری کرونا برای امیدبخشی به کادرپزشکی و پرستاری اظهار کرد: کارهای بزرگ بسیج نشان دهنده اخلاص بسیجیان است و در هفته بسیج حدود 350 عنوان برنامه درسطح شهرستان که بین حوزه های مقاومت، پایگاه های محلات و اقشار مختلف بسیج تقسیم کار شده، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه ستاد پشتیبانی از هفته بسیج با کمک فرمانداری و ادارات برگزار شده و همه برای این اجرای بهتر برنامه های این هفته پای کار آمدند، افزود: امروز(28 آبان) به مناسبت هفته بسیج 200 نفر از دانش آموزان همدانی در قالب کاروان چهار اتوبوس به مدت سه روز با بدرقه مسئولان استانی راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند تا زائر مشهدالشهدا، شهدای مناطق، شلمچه و طلاییه باشند و هدف برنامه این است که دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 130 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی استان همدان

انجام 130 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی استان همدان