مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-06اجتماعي

توزیع 2400 بسته لوازم التحریر در پویش همکلاسی مهربان در استان اصفهان


جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: 2400 بسته لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

- سردار مرتضی عمومهدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پویش همکلاسی مهربان اظهار کرد: در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی برگزار شد و پویش همکلاسی مهربان شکل گرفت که برای دو هزار و 400 دانش آموز، بسته لوازم التحریر شامل چند جلد دفترچه، مداد ، مداد رنگی و جامدادی تهیه شد ، که 400 بسته آن در شهر اصفهان و دو هزار بسته دیگر  در شهرستان های استان اصفهان توزیع می شود.

  وی در پاسخ به  اینکه این هدایا در اختیار چه کسانی قرار میگیرد،افزود: بخشی بین دانش آموزان نیازمند خانواده های آبرومند که صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشتند و برای رفع مشکلشان به جایی رجوع نمی کنند،به صورت مخفیانه شناسایی و به عنوان هدیه همکلاسی شان در اختیار این دانش آموزان قرار می گیرد.

  عمومهدی در خصوص چگونگی شناسایی دانش آموزان نیازمند،گفت: در مدرسه ها معلمان و مدیران از وضعیت دانش آموزان اطلاع دارند، با کمک آن ها دانش آموز های نیازمند شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2400 بسته لوازم التحریر در پویش همکلاسی مهربان در استان اصفهان

توزیع 2400 بسته لوازم التحریر در پویش همکلاسی مهربان در استان اصفهان