مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-19اقتصادي

وقوع بیشترین تلفات رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی


مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: طی 7 ماه امسال 379 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آمار تلفات تصادفات رانندگی، اظهار کرد: طی 7 ماه امسال 379 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشت.

وی افزود: براساس آمارها 305 نفر از تلفات تصادفات 8 ماهه امسال را مردان و بقیه را نیز زنان تشکیل داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب آمل با 54، بابل با 45، ساری با 39 و کمترین آن شهرستان عباس آباد  با 5 فوتی گزارش شده است.

عباسی با نگرانی از افزایش کشته شدگان در همه محورها، تصریح کرد: از 379 فوتی تصادفات 7 ماهه، 271 نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی با افزایش یک درصدی و 108 نفر در حوادث درون شهری، با افزایش 4درصدی ، گزارش شده است.

وی یادآور شد: همچنین 8هزار و 594 نفر طی هفت ماهه امسال به دلیل مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد رشد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع بیشترین تلفات رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی

وقوع بیشترین تلفات رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی