مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-03فرهنگي

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در بخش چاروسا+تصاویر


با حضور مسئولان نمایشگاه طراحی و نقاشی در بخش چاروسا برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، نمایشگاه طراحی و نقاشی عکس شهدا در قلعه رییسی با حضور بخشدار، رییس ارشاد اسلامی، رییس کتابخانه های عمومی کهگیلویه، بسیج چاروسا، شهردار و شورای شهر و جمعی از مسئولین چاروسا افتتاح شد.

این نمایشگاه با هنرنمایی طراحان خانم شهیدی نیکو و جمعی از هنرمندان چاروسا برپا شده که در این زمینه بخشداری، ارشاد اسلامی کتابخانه عمومی چاروسا و بسیج چاروسا همکاری داشتند.

   عبدالکریم عبودی در آیینِ افتتاحیه نمایشگاه طراحی و نقاشی در بخش چاروسا، شهر قلعه رییسی گفت: یکی از اهداف ما استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش هاست و با تمرکز زدایی تلاش داریم همه مسائل و موارد فرهنگی و هنری را در جای جای شهرستان توزیع کنیم و این بخش در زمینه هنری دارای ظرفیت های بالایی است و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

عبودی ضمن تشکر ویژه از امام جمعه و بخشدار چاروسا در خصوص پیگیری تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری در این بخش افزود: این تشکیل انجمن در راستای توزیع عادلانه تر هنر است و با ارتقای سطح هنری هر منطقه می توان به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث ارتقای فرهنگی نیز شد و البته بخش چاروسا دارای پیشینه و غنای فرهنگی بالایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در بخش چاروسا+تصاویر

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در بخش چاروسا+تصاویر