مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-16سياسي

رونمایی از«مصحف مشهد رضوی» کامل ترین قرآن کهن از قرن اول هجری قمری


رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: مصحف مشهد رضوی یک قرآن کم نظیر و کامل ترین قرآن کهن از قرن اول هجری قمری است.

- رونمایی از مصحف مشهد رضوی کامل ترین قرآن کهن از قرن اول هجری قمری ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: "مصحف مشهد رضوی" یک قرآن کم نظیر و کامل ترین قرآن کهن از قرن اول هجری قمری است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، امروز، 25 آبان ماه، در آیین رونمایی از کامل ترین مجموعه دست نویس قرآن به خط حجازی از سده نخست هجری قمری با عنوان مصحف مشهد رضوی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز صرفا روز رونمایی از یک اثر نفیس نیست، امروز پایان یک کار نیست بلکه آغاز یک نهضت است و در این راستا همه ریل گزاری ها و بستر برای نهضت بازآفرینی و نشر نفایس گنجینه آستان قدس رضوی است.

وی گفت: رسیدن به مرجعیت علمی شعار نیست، ما در آستان قدس رضوی بنیاد پژوهش های 30 ساله را داریم، ظرفیت آموزشی از مهد کودک تا دانشگاه رضوی و دانشگاه امام رضا(ع) و انتشارات به نشر با شبکه مویرگی و چاپ و انتشاراتی با ظرفیتی بیش از 5 میلیون نسخه و کتاب را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از«مصحف مشهد رضوی» کامل ترین قرآن کهن از قرن اول هجری قمری

رونمایی از«مصحف مشهد رضوی» کامل ترین قرآن کهن از قرن اول هجری قمری