مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-18سياسي

فرمانده لشکری که در اوج خستگی هم نمی خوابید+عکس دیده نشده


یکی از نیروهای شهید زین الدین می گوید: «من عکاس نبودم اما در عملیات خیبر، دوستان ما دوربین عکاسی از بعثی ها غنیمت گرفته بودند که این دوربین دست من بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، 39 سال از شهادت فرمانده محبوب لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) می گذرد، فرمانده ای که در دهه چهارم شهادتش، نیروهایش به احترامش تمام قد می ایستند.

امروز شهادت شهید مهدی زین الدین است، فرمانده ای که عصر روز 27 آبان ماه سال 1363، به همراه تنها برادرش، مجید زین الدین (مسؤول اطلاعات، عملیات تیپ 2 لشکر) پس از شناسایی منطقه عملیاتی و شرکت در جلسه قرارگاه، عازم سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی می شدند که در کمین عناصر ضدانقلاب گرفتار شدند و هر دو برادر مظلومانه به شهادت رسیدند.

تابوت شهیدان مهدی و مجید زین الدین شهید زین الدین از جمله فرماندهانی بود که در عملیات هایی که معمولاً چندین شبانه روز طول می کشید، خواب به چشمش نمی آمد و امروز عکس ها و فیلم هایش شاهد این ادعا هستند.

  یکی از عکس های شهید مهدی زین الدین که در فضای مجازی دیده نشده است، مربوط به عملیات خیبر بوده.

در این عکس گرد و خاک بر چهره خسته این فرمانده نشسته است.

این عکس توسط حاج یدالله ایزدی یکی از نیروهای لشکر 17 با دوربین غنیمتی عراقی ها گرفته شده است که روایت وی از فضای جزیره مجنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده لشکری که در اوج خستگی هم نمی خوابید+عکس دیده نشده

فرمانده لشکری که در اوج خستگی هم نمی خوابید+عکس دیده نشده