مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-24ورزشي

هیات ثارالله زنجان و داستان ورود بچه هیاتی ها به ورزش حرفه ای


ورزش فواید بی شماری دارد و مایه مبارزه با کسالت و تنبلی، سلامت جسمانی و فکری، پرهیز از بیکاری، افزایش توانایی های جسمی و روحی است، به همین علت توجه به ورزش و گسترش آن در بین همه اقشار جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ورزش فواید بی شماری دارد و مایه مبارزه با کسالت و تنبلی، سلامت جسمانی و فکری، پرهیز از بیکاری، افزایش توانایی های جسمی و روحی است، به همین علت توجه به ورزش و گسترش آن در بین همه اقشار جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

این فواید ورزش باعث شده تا هیأت ثارالله زنجان (رهروان امام و شهدا) که مهدی رسولی مداح برجسته این هیأت است به فکر راه اندازی شاخه ورزش در هیأت خودشان بشوند و تا تریبت ورزشکار حرفه ای تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دیرباز تا به امروز هرگاه نام هیأت به گوش می رسید، تصور ذهنی همه مکانی برای برگزاری مراسم های مذهبی و برپایی عزاداری بوده است این در حالی است که هیأت در عصر حاضر جدا از فضای آیینی که در مراسم های مختلف دارد، کارکردهای اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی، سیاسی و حتی ورزشی پیدا کرده است که خارج از فضای فیزیکی هیأت است.

از این رو به بهانه هفته ورزش و تربیت بدنی که هر ساله از 26 مهرماه تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است به سراغ یکی از هیأت های فعال در حوزه ورزش در کشور رفته ایم که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات ثارالله زنجان و داستان ورود بچه هیاتی ها به ورزش حرفه ای

هیات ثارالله زنجان و داستان ورود بچه هیاتی ها به ورزش حرفه ای