مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-28سياسي

رییس هیأت پارلمانی امارات: تیم ویژه ای برای توسعه زیرساخت ها در حال فعالیت است


رییس هیأت پارلمانی امارات در این دیدار با نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفـت: کریدور شمال جنوب تلاشی برای توسعه همکاری ها بر مبنای مشترکات است و تیم ویژه ای برای توسعه زیرساخت ها در دو طرف در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در ادامه ملاقات های دوجانبه خود در حاشیه یکصد و چهل و هفتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی IPU که به آنگولا سفر کرده است با رییس هیأت پارلمانی امارات متحده عربی دیدار و گفت وگو کرد.

نائب رییس مجلس در این دیدار با بیان اشتراکات فرهنگی، اسلامی، همسایگی و وجود دشمنان مشترک، اظهار کرد: دشمن سعی می کند با استفاده از توان و امکانات، مسلمانان را با درگیری های داخلی از بین ببرد.

وی افزود: آشفتگی روابط که دشمن خارجی عامل آن محسوب می گردد در حال برطرف شدن است و در سطوح مختلف جمهوری اسلامی، اختلاف نظری در خصوص تقویت روابط نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با اشاره به اینکه تقویت روابط پارلمانی بر تقویت روابط دولت ها اثر می گذارد، افزود: پیمان های جهانی و منطقه ای برای نزدیکی و انطباق روابط موثر است.

نائب رییس مجلس در ادامه با تاکید بر واکنش مشترک کشورهای اسلامی که منجر به ایجاد فضای همدلی می شود، اظهار کرد: منافع مشترک بین ایران و امارات و کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت پارلمانی امارات: تیم ویژه ای برای توسعه زیرساخت ها در حال فعالیت است

رییس هیأت پارلمانی امارات: تیم ویژه ای برای توسعه زیرساخت ها در حال فعالیت است