مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-19اقتصادي

بهره برداری از 6 مدرسه مشارکتی از محل مسئولیت های اجتماعی در استان مرکزی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: 6 مدرسه مشارکتی با مشارکت موسسه حقوقی چتر خوشبختی میهن از محل مسئولیت های اجتماعی در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: 6 مدرسه مشارکتی با مشارکت موسسه حقوقی چتر خوشبختی میهن از محل مسئولیت های اجتماعی در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

جواد لنجابی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه های افتتاحی مدارس خیرساز در استان مرکزی اظهار کرد: با مشارکت موسسه حقوقی چتر خوشبختی میهن 6 مدرسه 2 و 3 کلاسه در روستاهای سطح استان که با سیستم گرمایشی پکیج ساخته شده است به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح دو مدرسه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) در ساوه افزود: در مجموع، ساخت این مدارس 15 کلاس به تعداد کلاس های 6 روستای خیرآباد شازند، روستای ایر فراهان، روستای باغشاهی ساوه، روستای آوه ساوه، روستای کله بید و روستای آدشته خنداب اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: مدرسه روستای خیرآباد شازند در یک طبقه با زیربنای 147 مترمربع و محوطه سازی 357 مترمربع با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال احداث شده که 16 میلیارد از منابع دولتی و مابقی نیز توسط خیر حقوقی میهن تأمین اعتبار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 مدرسه مشارکتی از محل مسئولیت های اجتماعی در استان مرکزی

بهره برداری از 6 مدرسه مشارکتی از محل مسئولیت های اجتماعی در استان مرکزی