مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-20سياسي

نهضت جهاد آبرسانی در لرستان پیشرفت خوبی دارد


امروز با ورود بسیج به عرصه آبرسانی، تنش های آبی حاکم بر مناطق محروم کشور رفع شده و نهضت جهاد آبرسانی با پیشرفت مناسبی در استان و کشور در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد برامکی ظهر امروز در نشست جهاد تبیین با موضوع نقش بسیج در پیشرفت کشور که در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه از تمامی شهدای جنگ تحمیلی 48 هزار نفر مربوط به ارتش، 40 هزار نفر مربوط به سپاه پاسداران و مابقی یعنی حدود 60 درصد بسیجی بودند، اظهار کرد: بسیج برای جنگ ایجاد نشد، اما در جنگ تحمیلی خود را با شرایط وفق داد و بر مبنای اعتقادی و معنوی دیم خود را ادا کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های بسیج این است که آمادگی متناسب با نوع تغییرات و تهدیدات را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: مقام معظم رهبری بر تقویت کمی و کیفی بسیج تاکید دارند و در این راستا باید فرهنگ و تفکر بسیجی توسعه پیدا کند.

برامکی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان نظام انواع مختلف تهدیدات را علیه کشور بکار گرفته اند، گفت: دشمن جنگ ترکیبی در حوزه علم و فناوری، اقتصاد، اعتقادات، اجتماعی، فرهنگی، شناختی به دنبال نارضایتی های اجتماعی و تغییرات اقصادی و عملیات روانی برای مدیریت ادراک مردم و بخصوص جوانان و نوجوانان را در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت جهاد آبرسانی در لرستان پیشرفت خوبی دارد

نهضت جهاد آبرسانی در لرستان پیشرفت خوبی دارد