مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-30سياسي

اسماعیلی: جایزه بین المللی قرآنی طراحی و اجرا می شود


در حال پیگیری برای ثبت «بنیاد فرهنگی و هنری یاسین» هستیم، در همین زمینه جایزه بین المللی هم با این عنوان طراحی و ثبت و سالیانه به شخصیت های معتبر جهان اسلام اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای مجمع خادمان قرآن که پیش از ظهر امروز در محل وزارتخانه برگزار شد ضمن درود بر روان پاک امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای غزه فجایع انسانی که امروز در غزه رخ می دهد را هولناک خواند و گفت: حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی امروز در مقابل چشم رسانه ها صورت می گیرد و این یک نسل کشی است.

وزیر ارشاد با بیان این مطلب افزود: روح مقاومت مولود انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی ضمن اشاره به توجه بیش از پیش به مسائل و فعالیت های قرآنی در وزارت فرهنگ گفت: امروز فعالیت های قرآنی در رأس امور وزارت ارشاد قرار دارد و در عرض دیگر فعالیت ها نیست.

وزیر فرهنگ انجام و پیگیری فعالیت های قرآنی را جاری در تمام بخش های وزارت فرهنگ خواند و در همین زمینه بیان کرد: فعالیت های قرآنی در تمام بخش های وزارت فرهنگ در حال پیگیری است و معاونت قرآن به مثابه یک ستاد عمل می کند.

اسماعیلی گفت: در حال حاضر در بنیاد فارابی تولید پویانمایی با موضوع زندگی حضرت ابراهیم آغاز شده و توسط معاونت قرآن و سازمان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: جایزه بین المللی قرآنی طراحی و اجرا می شود

اسماعیلی: جایزه بین المللی قرآنی طراحی و اجرا می شود