مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-31سياسي

مشاور فرمانده کل قوا در اجلاس امنیتی چین شرکت کرد


سرلشکر صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در اجلاس امنیتی شیانگ شان چین حاضر شد و از نمایندگان 90 کشور جهان خواستار اقدام حمایتی از مردم غزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر سیدیحیی صفوی، در دهمین اجلاس بین المللی شیانگ شان پکن که با حضور وزرای دفاع، فرماندهان نظامی و پژوهشگران بیش از 00 کشور جهان در حال برگزاری است گفت: این اجلاس امنیتی در حالی برگزار می شود که جهانیان شاهد ناامنی ها، نسل کشی ها، کودک کشی ها و جنایت ضد بشری در منطقه حساس غرب آسیا و فلسطین اشغالی و غزه مظلوم هستند.

صفوی همچنین در این اجلاس تاکید کرد که دولت ها و سازمان های بین المللی، برای توقف این جنایت های غیر قابل تصور و تخریب صدها خانه و بیمارستان و به شهادت رساندن و مجروح کردن چندین هزار نفر در مدت چند روز گذشته و قطع آب، برق، سوخت، دارو و غذا برای مردم غیر نظامی غزه ناتوان هستند.

مشاور فرمانده کل قوا از وزرای دفاع، فرماندهان نظامی و هیئت های حاضر در این اجلاسیه خواست با محکوم کردن جنایت ها و نسل کشی صهیونیست ها، برای مقابله با جنایات رژیم اشغالگر قدس و جلوگیری از قطع آب، برق، سوخت و دارو و ارسال کمک های فوری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرمانده کل قوا در اجلاس امنیتی چین شرکت کرد

مشاور فرمانده کل قوا در اجلاس امنیتی چین شرکت کرد